Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 21:58:54 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2311371/17059 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi 
tee 14// 14b// 9// T11// T12// T2// Pendi tn 2// Tooma tn 16// 17// 18// 
25// Tooma tänav T4// T5// Väomurru tänav (Sademevee süsteem (torustik koos 
pumplaga, tiik ja kraavid)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26905038>  (menetlus nr: 
408772), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister